TIEDOTE 26.4.2022: PURA Monogram – Lifestyle-brändi PURA Finland lanseeraa oman monogrammin

Suomalainen lifestyle-brändi PURA Finland julkaisee oman monogrammin, jonka myötä PURAn valikoima laajenee täysin uudenlaisiin materiaaleihin ja tuotteisiin. Suomessa valmistetut PURA Monogram -malliston tuotteet tulevat myyntiin kesän aikana.

Lifestyle-brändi PURA Finland lanseeraa oman monogrammin, jonka myötä PURAn valikoima laajenee täysin uudenlaisiin materiaaleihin ja tuotteisiin. “Nyt on juuri oikea hetki lanseerata PURAlle oma monogrammi, sillä olemme vauhdikkaassa kasvussa ja laajennamme valikoimaamme. Monogrammista tulee pysyvä osa PURAn brändiä”, kertoo toimitusjohtaja Miira Saarinen. PURAn liikevaihto kasvoi viime vuonna ennätykselliset 49 prosenttia.

PURA on tunnettu erityisesti laadukkaista pellavatuotteista ja neuleista. Saarisen mukaan kasvun myötä PURAlla tehdään nyt täysin uudenlaisia aluevaltauksia: “Oma tunnistettava monogrammi mahdollistaa meille entistä monipuolisemmat business- ja juhlavaatemallistot sekä asusteet. Olemme vakuuttuneita, että klassinen monogrammi vakiinnuttaa paikkansa laatutietoisten asiakkaidemme keskuudessa.”

PURA monogram

PURAn P-kirjaimista muodostuva monogrammi muotoutui suunnittelijan pöydällä kauniiksi kuosiksi, joka taipuu jatkossa niin vaatteisiin kuin asusteisiin. Saarinen kertoo, että lanseerausta on edeltänyt useita kuukausia kestänyt väriyhdistelmien ja laadukkaiden materiaalien etsiminen: “Oikeiden materiaalien löytäminen vei kuukausia, mutta vaivannäkö kannatti. Emme tingi laadusta, vaikka prosessi venyisi.”

Ensimmäisenä myyntiin tulevat malliston vaatteet, joita odotetaan saapuvaksi tulevan kesän aikana. “Ompelimossamme on parhaillaan valmistumassa useita kauniita malleja vapaa-aikaan ja juhlaan. Emme malta odottaa, että asiakkaamme pääsevät tutustumaan PURA Monogrammiin”, Saarinen kertoo.

Seuraavaksi mallistoon tuodaan ylelliset PURA Monogram -huivit, joita on saatavilla useassa eri värissä.

PURA Monogram musta

PURA Monogram -mallisto

• Mallistoon kuuluu: mekko, kimono, puseroita sekä leveälahkeiset housut (useita värejä)
  • Malliston vaatteet on valmistettu Suomessa